Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji
DEFINICJE:
Produkt: system do ciągłego monitorowania glikemii iCan i3 CGM wyprodukowany
przez Producenta i posiadający znak CE 0197
Dystrybutor: Hand-Prod Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, NIP: 522-010-16-22; KRS: 0000155651
Producent: Changsha Sinocare Inc. Hunan Province, P.R. China; EC Rep.: OBELIS S.A., Brussels, Belgium
- Nabywca zobowiązany jest wnieść zgłoszenie o wadliwym Produkcie do Dystrybutora niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni od daty wykrycia wady.
- Reklamację Produktu należy zgłosić telefonicznie za pośrednictwem Infolinii
pod numerem telefonu: 800 401 061. Dział reklamacji czynny jest od poniedziałku
do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. - Po zapoznaniu się ze zgłoszeniem reklamacji Dystrybutor może poprosić nabywcę
o niezwłoczne odesłanie wadliwego Produktu pod wskazany adres Serwisu,
nie później niż w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem Infolinii. Niezbędne koszty związane z odesłaniem Produktu pokrywa Dystrybutor. - Podstawą przyjęcia Produktu do Serwisu jest wypełniony Formularz Reklamacji (dostępny na stronie: handprod.com.pl w zakładce iCan i3 – Wsparcie)
oraz dowód zakupu. - Wypełniony Formularz Reklamacji (z dołączonym w formie pliku: dowodem zakupu) można wysłać droga elektroniczną klikając pod Formularzem Reklamacji na przycisk „Wyślij” lub też, oba dokumenty tj. wypełniony odręcznie Formularz Reklamacji
wraz z dowodem zakupu w postaci papierowej, można dołączyć do przesyłki
z odsyłanym Produktem. - Odsyłany Produkt należy odpowiednio zapakować, zastosować wypełniacze dla ochrony urządzenia przed uszkodzeniem, oznakować przesyłkę znakiem „ostrożnie szkło”. Urządzenie uszkodzone podczas transportu nie podlega gwarancji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Nabywcy (mailowo lub telefonicznie) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Dystrybutora zgłoszenia reklamacji
za pośrednictwem Formularza Reklamacji. - W ramach gwarancji Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, zgodnie
z decyzją Dystrybutora, w terminie do 7 dni od daty uznania reklamacji.
W takim przypadku Produkt zostanie odesłany do nabywcy na koszt Dystrybutora.
POSTANOWIENIA OGÓLNE:
- Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych nabywców
w związku z procesem rozpatrywania reklamacji dostępne są w dokumencie: „Polityka prywatności” pod adresem: https://hand-prod.com.pl/polityka-prywatnosci/ - Z zastrzeżeniem przepisów bezwzględnie obowiązujących Dystrybutor nie ponosi żadnej innej odpowiedzialności za Produkt.
- Wszelkie zastrzeżenia dotyczące jakości obsługi czy sprzedaży Produktów powinny być kierowane do bezpośredniego sprzedawcy.