Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji

 

DEFINICJE:

Produkt: system do ciągłego monitorowania glikemii iCan i3 CGM wyprodukowany
przez Producenta i posiadający znak CE 0197

Dystrybutor: Hand-Prod Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, NIP: 522-010-16-22; KRS: 0000155651

Producent: Changsha Sinocare Inc. Hunan Province, P.R. China; EC Rep.: OBELIS S.A., Brussels, Belgium

 

  1. Nabywca zobowiązany jest wnieść zgłoszenie o wadliwym Produkcie do Dystrybutora niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni od daty wykrycia wady.
  2. Reklamację Produktu należy zgłosić telefonicznie za pośrednictwem Infolinii
    pod numerem telefonu: 800 401 061. Dział reklamacji czynny jest od poniedziałku
    do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
  3. Po zapoznaniu się ze zgłoszeniem reklamacji Dystrybutor może poprosić nabywcę
    o niezwłoczne odesłanie wadliwego Produktu pod wskazany adres Serwisu,
    nie później niż w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem Infolinii. Niezbędne koszty związane z odesłaniem Produktu pokrywa Dystrybutor.
  4. Podstawą przyjęcia Produktu do Serwisu jest wypełniony Formularz Reklamacji (dostępny na stronie: handprod.com.pl w zakładce iCan i3Wsparcie)
    oraz dowód zakupu.
  5. Wypełniony Formularz Reklamacji (z dołączonym w formie pliku: dowodem zakupu) można wysłać droga elektroniczną klikając pod Formularzem Reklamacji na przycisk „Wyślij” lub też, oba dokumenty tj. wypełniony odręcznie Formularz Reklamacji
    wraz z dowodem zakupu w postaci papierowej, można dołączyć do przesyłki
    z odsyłanym Produktem.
  6. Odsyłany Produkt należy odpowiednio zapakować, zastosować wypełniacze dla ochrony urządzenia przed uszkodzeniem, oznakować przesyłkę znakiem „ostrożnie szkło”. Urządzenie uszkodzone podczas transportu nie podlega gwarancji.
  7. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Nabywcy (mailowo lub telefonicznie) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Dystrybutora zgłoszenia reklamacji
    za pośrednictwem Formularza Reklamacji.
  8. W ramach gwarancji Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, zgodnie
    z decyzją Dystrybutora, w terminie do 7 dni od daty uznania reklamacji.
    W takim przypadku Produkt zostanie odesłany do nabywcy na koszt Dystrybutora.

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

 

  1. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych nabywców
    w związku z procesem rozpatrywania reklamacji dostępne są w dokumencie: „Polityka prywatności” pod adresem: https://hand-prod.com.pl/polityka-prywatnosci/
  2. Z zastrzeżeniem przepisów bezwzględnie obowiązujących Dystrybutor nie ponosi żadnej innej odpowiedzialności za Produkt.
  3. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące jakości obsługi czy sprzedaży Produktów powinny być kierowane do bezpośredniego sprzedawcy.